jet ski - Reisverslag uit Accra, Ghana van Floor Veer - WaarBenJij.nu jet ski - Reisverslag uit Accra, Ghana van Floor Veer - WaarBenJij.nu

jet ski

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

07 Augustus 2007 | Ghana, Accra

Beste burger- en buitenlui,

Eerlijk gezegd was ik niet van plan om jullie zo snel weer op de hoogte te stellen van mijn wel en wee, maar dit jaloersmakende berichtje kan ik uw allen niet onthouden...

Zaterdag jongstleden kwam ik een of andere te rijke libanees tegen, erg grappig allemaal, kom ik die zondag op het strand toevallig weer tegen... Meneer wilde net gaan jet ski-en en of ik geen zin had om mee te gaan... nou ja -ik ben de beroerste niet- IK HEB DUS 30 MINUTEN LANG OVER HET WATER GE JET SKI-ED ECHT TE STOER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hahahaha :D

Vandaag weer aan t werk (moet ook gebeuren). mn tolk was 2 uur kwijt dus ging ik maar met kinderen praten (zij hebben geen idee waar ik t over heb en ik snap al helemaal niet waar zij t over hebben...)
Komt er opeens een vrouw aan met de "vraag" of ik asjeblieft haar baby wil vast houden. OKEEEE gedaan. loopt compleet t hele dorp uit om mij allemaal babies in mn handen te drukken. Een groot feest dus :)Had ik net mn camera niet mee, was erg balen maar echt te schattig (jaja ik vind babies tegenwoordig errrrrrrrrug schattig)


Arjan is nu een paar dagen weg en dat is wel erg eenzaam, maar extra reden om eens goed te integreren in de ghaneze samenleving.

Alles gaat hier goed en ik ben hopelijk binnenkort in de gelegheid om wat meer foto's te plaatsen. (vooral die van de jet ski!!!)

xx floor

  • 07 Augustus 2007 - 16:23

    Mie:

    Haaaaaaaaay liefje!!

    Wat gaaaf dat je hebt gejetskied!. haha geen idee hoe je dat schrijft. Ben inderdaad benieuwd naar de foto's. En wat fijn dat alles zo goed gaat daar. Ik vind het steeds leuk om nieuwe berichtjes van je te lezen. Wat heeft floor vandaag nou weer beleefd hihih.

    Hier in het bruisende Nederland gaat het goed met iedereen.
    Ik zal even een update geven!
    Dan zal ik maar beginnen haha, ik werk momenteel in de vakantie bij een heel leuk promotiebedrijf! Monsterscore
    Dit verdient prima, het werk is heel leuk en ik werk vaak met hele leuke mensen. Gister met een mooie jongen gewerkt hihi. We hebben hele leuk acties gedaan voor Liga, Beemsterkaas, Innocent (smoothiedrankjes) en interpolis!
    Vakantie zat er helaas voor mij niet in maar ach wie weet lekker in oktobereen weekje naar egypte ofzo, haha lijkt mij wel wat.
    Verder:

    Beth en ferry hebben een heel mooi appartament gekocht, jaja die 2 gaan nu echt samenwonen in Maarssen.

    Lisa en nico zijn terug van Rhodos en zijn Poepie bruin! hihih

    Miran en Whitley zijn nog heeeeel erg verliefd op elkaar..

    Margootje is bezig met het afronden van haar stage bij GE. jee en dan lekker chillen met de billen

    Miekje is in Madrid geweest en haar vriendje is daar ook heel romantisch komen opzoeken!
    Sannie en win heb ik de laatste tijd eigenlijk niet veel gesproken maar met hun gaat het vast ook heel goed.

    Morgen gaan margot ik beth miran en misschien miekje naar Volendam om Jan Smit te checken haha :D


    Nou lief!! Geniet daar en ik zie je snel!
    p.s toen jij mij had gesmst, had ik jou nog terug gesmst. Is mijn berichtje toen aangekomen? Ik ben benieuwd.

    Tot gauw!!!!!!!!!

    Veel liefs en kusje Mie


  • 07 Augustus 2007 - 16:37

    Miranda:

    Yoooo floor!

    Wowww klinkt allemaal vet leuk!! Echt fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt daar:)

    Hier was het zelfs (schrik niet) het afgelopen weekend zomer!! Maar okee..na 2 dagen is de zomer hier alweer afgelopen dus dat is erg jammer haha! Ik ben een weekje bij whitley langs geweest op texel, dat betekende dus zorgen dat de tent niet wegwaaide door de storm, en lekker tot je enkels in het water staan, snachts met 2 dekens slapen en het nog steeds koud hebben. Owww wat hou ik toch van Nederland hahaha!

    Maar zoals mie als zei, morgen een dagje naar Volendam, even Jan Smit bezoeken, super veel zin in natuurlijk!!! En jaja beth en ferry worden mijn bijna-buren, super leuk!

    Zo, dan ben je ook weer een beetje op de hoogte van de dingen hier in NL! Leuk dat je zoveel berichtjes achter laat, dan ben je toch nog beetje hier!!

    Kusje miranda

  • 07 Augustus 2007 - 18:41

    Geraldine:

    Aloha! ! !
    Alweer bericht van Flo, superleuk, dan blijven we tenminste een beetje up to date! Balen dat je geen foto's hebt met al die babies, had vast een leuk gezicht geweest! Ben wel heel benieuwd hoor!
    Nog ff over je kamer, ik zou m graag huren voor die maandjes, maar dan moet je nog maar ff laten weten wat je met Alexander heb afgesproken :-)
    Nou meid, tot schrijfs, keep me posted!
    Dikke XUS Ger.

  • 07 Augustus 2007 - 18:57

    Suzanne:

    wat leuk om weer eens wat van je te horen. Hier is nog alles hetzelfde maar de soc ziet er weer als nieuw uit. wordt het toch weer heel de zomer klussen voor de achtergebleven leden haha.

    Floor en babies wow nooit gedacht dat je ze schattig zou vinden hahaha na eerdere uitspraken.
    Ik had trouwens ind mieke gesproken over je kamer en hoorde toen pas van geraldine dat ze ook op zoek was. dus laat maar eventjes weten hoe het verder loopt.
    Ik ben trouwens nog steeds druk met rijden en na 15 lessen van 2 uurtjes heb ik die aan het eind van de zomer ook weer in de pocket!!
    als ik mijn oplader vind bel ik je snel eens!

    dikke kus suzanne

  • 07 Augustus 2007 - 23:02

    Daan:

    Hoi
    Ja ik ben nu dus een beetje ziek maar hoop dat hte morgen weer een beetje beter gaat. Ga in een speedboot zeehonden kijken!
    Super vet om te lezen en jetskien is idd koninklijk.
    Floor en babies snap ik oon nog niet helemaal, word ik misschien toch nog eens oom!
    Succes daar en bel je uit holland!
    Hahaha x Daan

  • 08 Augustus 2007 - 09:58

    Nicolien:

    Heey Lieverd,
    Ik dacht laat ook maar weer eens wat van me horen, nu 5 dagen terug van vakantie en ik zou zo graag nu al weer weg gaan...haha. We hebben het zo lekker gehad, het enige wat een beetje balen was, was het eerste hotel. Dat was ECHT GOOOOORRR, vieze handdoeken, vies beddengoed, nooit warm water gehad, gordijnen die van de muren afvielen enz. Maar gelukkig zijn we overgeplaatst na 5 dagen naar een ander hotel, en daar was het helemaal toppie!! Dus al met al een hele lekkere vakantie gehad.
    Ik vind eht echt heel erg leuk om te lezen wat jij allemaal doet, en ik ben inderdaad jaloers dat over dat jet-skien!! Dat zou ik ook graag nog een keer doen. En aahh wat lief van die baby's, jammer inderdaad dat je geen foto's kon maken op dat moment, had je wel eens willen zien met een berg baby's op je armen haha.

    Ik vind het echt leuk dat je zo veel de tijd en mogelijkheid hebt om berichtjes achter te laten, zo blijven we goed op de hoogte van wat jij daar in de verre land allemaal doet! Maar ben blij om te horen dat je het nog steeds heel erg naar je zin hebt, geniet er nog maar even goed van! Voo rje het weet keer je weer terug naar Nederland.

    Heel veel liefs uit Maarssen,

    Nicolien

  • 12 Augustus 2007 - 13:42

    Je Moessie:

    en lekker gekampeerd? nog cocosnoten horen kletteren op het zand.......Toen wij in onze jonge jaren op Sri-Lanke waren en we aldaar op het strand , onder de palmen lagen, zeiden we tegen elkaar; Onze enige zorg is nu...de cocsnoot die eventueel op je kop kan vallen. En dat komt heeeeeeeeeel hard aan...
    Ik blijf altijd weer beneiuwd naar je verhaal, en je studieresultaten??
    gr mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Onderweg

Recente Reisverslagen:

08 Juli 2009

JA!

19 Juni 2009

Weer naar Afrika

12 Oktober 2007

BA78/BA430

25 September 2007

sportief in Ghana

06 September 2007

warme douche
Floor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 25520

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Onderweg

Landen bezocht: