Weer naar Afrika - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Floor Veer - WaarBenJij.nu Weer naar Afrika - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Floor Veer - WaarBenJij.nu

Weer naar Afrika

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

19 Juni 2009 | Nederland, Maarssen

na anderhalf jaar staat er weer een nieuwe reis op het programma. Welliswaar maar 5 weken... Maar ik denk dat er genoeg te beleven valt om jullie lekker op de hoogte te houden! :)

6 juli vlieg ik samen met Geraldine naar Zambia. Marit en Jelline zijn daar al en met zn 4-en zullen we een reis gaan maken vanaf Lusaka naar Livingstone (vic falls) en dan door Botswana en Namibie om uiteindelijk in Kaapstad de verjaardag van Marit te vieren :D

Ik heb geen idee of ik zin/de mogelijkheid heb om dit reisdagboek bij te houden maar het idee is er! Het is ook niet echt een reis, meer een vakantie :D en ja, wat kan ik daar over vertellen, behalve dat het bijzonder gaaf gaat worden?!?

liefs, Floor

• 21 Juni 2009 - 08:38

Iris:

ha die Floor,

Alvast een hele goeie reis voor jullie. Maak er een gezellige bedoeling van. Iets zegt me dat dat wel gaat lukken :-)

Ben benieuwd of je je dagboek bij gaat houden. Zo niet..tja dan is het wat langer wachten op de verhalen, haha.

Have fun!!
    xx

• 21 Juni 2009 - 18:33

Joost De Boer:

Floortje!
    Heel veel plezier daar! Wou nog even laten weten dat ik het vorige week gezellig vond je weer eens te zien!
    Kus,
    Joost