Weer naar Afrika - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Floor Veer - WaarBenJij.nu Weer naar Afrika - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Floor Veer - WaarBenJij.nu

Weer naar Afrika

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

19 Juni 2009 | Nederland, Maarssen

na anderhalf jaar staat er weer een nieuwe reis op het programma. Welliswaar maar 5 weken... Maar ik denk dat er genoeg te beleven valt om jullie lekker op de hoogte te houden! :)

6 juli vlieg ik samen met Geraldine naar Zambia. Marit en Jelline zijn daar al en met zn 4-en zullen we een reis gaan maken vanaf Lusaka naar Livingstone (vic falls) en dan door Botswana en Namibie om uiteindelijk in Kaapstad de verjaardag van Marit te vieren :D

Ik heb geen idee of ik zin/de mogelijkheid heb om dit reisdagboek bij te houden maar het idee is er! Het is ook niet echt een reis, meer een vakantie :D en ja, wat kan ik daar over vertellen, behalve dat het bijzonder gaaf gaat worden?!?

liefs, Floor

  • 21 Juni 2009 - 08:38

    Iris:

    ha die Floor,

    Alvast een hele goeie reis voor jullie. Maak er een gezellige bedoeling van. Iets zegt me dat dat wel gaat lukken :-)

    Ben benieuwd of je je dagboek bij gaat houden. Zo niet..tja dan is het wat langer wachten op de verhalen, haha.

    Have fun!!
    xx

  • 21 Juni 2009 - 18:33

    Joost De Boer:

    Floortje!
    Heel veel plezier daar! Wou nog even laten weten dat ik het vorige week gezellig vond je weer eens te zien!
    Kus,
    Joost

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maarssen

Onderweg

Recente Reisverslagen:

08 Juli 2009

JA!

19 Juni 2009

Weer naar Afrika

12 Oktober 2007

BA78/BA430

25 September 2007

sportief in Ghana

06 September 2007

warme douche
Floor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 25516

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Onderweg

Landen bezocht: