BA78/BA430 - Reisverslag uit Accra, Ghana van Floor Veer - WaarBenJij.nu BA78/BA430 - Reisverslag uit Accra, Ghana van Floor Veer - WaarBenJij.nu

BA78/BA430

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

12 Oktober 2007 | Ghana, Accra

Dag vriendjes en vriendinnetjes,

Even een kort -en laatste- berichtje:

Hoe is het in het koude nederland??

Hier is alles erg goed. Ik ben momenteel ECHT bezig met het afronden van mn stage, nog 4 'werk'dagen te gaan.

Vorige week kreeg ik een telefoontje van thuis thuis en mn vader komt 2 weken langs! Dit kwam echt als verrassing maar ik vind het ontzettend leuk en heb er erg veel zin in. Samen met hem ga ik nog een paar dagen rond reizen.
Vanavond haal ik m op van t vliegveld, echt helemaal leuk!

ik heb ontzettend veel te vertellen, maar dat doe ik liever als ik weer thuis ben onder het genot van een lekker glaasje rose (of een andere alcoholische versnapering)

Ghana is voor mij t land waar ik een ontzettend leuke stage heb gedaan en waar ik een heel erg mooie herinnering aan over houd.
Hoewel ik natuurlijk een erg stoer wijf ben -wmahahahaha- is het soms best moeilijk geweest, maar het overgrote deel van de tijd was het ontzettend leuk, leerzaam en een geweldige ervaring.

Graag wil ik iedereen bedanken voor alle leuke berichtjes en smsjes en telefoontjes.

31 oktober hoop ik rond een uur of 11 in nederland te landen. Vanaf dan zeg ik:

"Zo, nu eerst een ...."

lieve groetjes en tot dan,

Floor

  • 12 Oktober 2007 - 09:59

    Nicolien:

    Fijn om te lezen dat je in Ghana inderdaad een hele mooie en leerzame tijd hebt gehad, dit is een stage om nooit te vergeten!

    Ik wens je heel veel plezier met je vader de laatste paar dagen daar, ga er maar lekker van genieten!

    Tot snel lieverd,
    Kus

  • 12 Oktober 2007 - 11:44

    Inge:

    Hee Floor,

    Ik heb ontzettend van je verhalen genoten en kijk er naaruit om ze van jezelf te horen zodra je weer terug bent. veel plezier de laatste twee weekjes met je pa en tot gauw!

    liefs Inge

  • 12 Oktober 2007 - 12:29

    Monique:

    Veel plezier de laatste paar dagen met je Pa en tot gauw in Fazantenkamp!

  • 12 Oktober 2007 - 12:38

    Annemarie:

    liefje!!!!!
    Geniet nog van die mooie weekjes dat je daar bent. Echt leuk dat je papsie langs komt. Voelt dan ook weer lekker vertrouwd. Ik ben zo benieuwd naar de rest van je verhalen. En dat gaan we zeker doen onder het genot van een heeerlijk wijntje of een koud hollands biertje natuurlijk :D

    Heeeel veel plezier en we zien je heeeel snel

    Liefs en kusje
    mie

    p.s in het kikkerlandje is het inderdaad lekker fris. Maar op dit moment probeert het zonnetje wel even te schijnen.
    Familie Blanken is zo optimistisch over het weer dat we morgen gaan VAAAAAREN :D
    ik heb mijn winterjasje al uit de kast gehaald!

    dag lieverd!

  • 15 Oktober 2007 - 11:40

    Margot:

    Heey liefie!

    Ik vind het echt leuk dat je weer bijna terug komt! Echt super dat je vader nog even langs komt! Veel plezier samen!

    Wij hadden hier afgelopen weekend het betonfeest van Beth en Ferry... Was erg leuk! Ze heeft een supermooi huisje, maar dat zul je snel genoeg zien.

    Tot snel! :D Jeej :D

    Kus,

    Margootje

  • 15 Oktober 2007 - 19:36

    Iris:

    Ha die floor,

    Ga maar lekker genieten met je paps
    En thuis wacht..... :D

    XX

  • 16 Oktober 2007 - 12:14

    Suzanne:

    hey floor

    super dat je stage zo leuk en leerzaam is geweest geniet er nog even van samen met je paps! oja hier schijnt de zon alweer volop zo'n 18 á 19 graden. neem je vanuit ghana ook het zonnetje mee?

    dikke kus suz

  • 17 Oktober 2007 - 15:49

    Miranda:

    Heee Floor!

    Ik ben echt blij voor je dat je zo`n leuke tijd daar hebt gehad:) Maar vind het toch ook wel weer erg leuk dat je alweer bijna hier bent, en we weer gezellig met z`n allen de kroeg in kunnen!!

    Geniet nog van de laatste dagen! Heel veel plezier met je vader daar, echt leuk dat hij langskomt!

    Tot snel lieve floor!

    Kusje miranda


  • 18 Oktober 2007 - 09:43

    Geraldine:

    ......AFTELLEN! ! ! ! ! !
    Heel veel plezier met vader Veer, geniet van je laatste dagen daar!!
    Tot sms!!!!
    Kusss Ger. xxx

  • 19 Oktober 2007 - 17:47

    Geraldine:

    Hey HOMIE! ! ! !
    Nou kan ik zeker niet meer wachten tot je terugkomt hahaha...
    Dikke X tot snel!!

    P.S.: Heb -jeweetwel- nog niet gesproken/ge'smsd..

  • 23 Oktober 2007 - 11:36

    Marit:

    Tot heel snel floortje!

  • 24 Oktober 2007 - 09:13

    Geraldine:

    NOG 1 WEEK ! ! ! ! ! ! !

    xXx

  • 24 Oktober 2007 - 20:27

    Bart:

    Nog veel plezier de laatste daagjes in Ghana. Tot over tee weken.

    Groeten,

    Bart

  • 29 Oktober 2007 - 22:18

    Ger.:

    Nog maar 1 dagje en een beetje! ! ! Ik weet niet of jullie dit nog lezen, maar in ieder geval een goede reis!!
    Tot in Nederland!!!
    Kus Ger.
    P.S.: Neem de zon mee terug, want het is koud hier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Onderweg

Recente Reisverslagen:

08 Juli 2009

JA!

19 Juni 2009

Weer naar Afrika

12 Oktober 2007

BA78/BA430

25 September 2007

sportief in Ghana

06 September 2007

warme douche
Floor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 25520

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Onderweg

Landen bezocht: