fotos - Reisverslag uit Accra, Ghana van Floor Veer - WaarBenJij.nu fotos - Reisverslag uit Accra, Ghana van Floor Veer - WaarBenJij.nu

fotos

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

27 Juli 2007 | Ghana, Accra

Hallo allemaal!

Hier is alles prima, vertrekt zo naar t strand voor t weekend (inmiddels vast weekend verdrijf, voor 40 euro heb je een super weekend :) )

Ik wil even kijk of ik wat fototjes kan uploaden (zit op kantoor) en ik zal komende week even een langer bericht plaatsen

DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG

  • 27 Juli 2007 - 19:01

    Moessie:

    je bent wel heel breedsprakig dit keer. Volegnes mij valt er veel meer te vertellen. i.ig per telefoon wel. De mensen snakkeen natuurlijk naar wat Ghanees nieuws.............Ik kan ze vertellen dat je project lekker loopt, Dat je tolk zo af en toe gewoon wat verzint. Dat je waarschijnlijk een andere tolk krijgt. Dat je binnenkort een ander dorp gaat bezoeken. dat je diarree hebt gehad. Dat de ontlasting inmiddels weer lekker breiig is.Dat je op vakantie gaat in Ghana per boot ( duurt 24 of 70 uur ?????Dat je het nog steeds reuze naar je zin hebt. Dat ik dit in 3 min. heb getypt en dat jouw internet daar een half uur over doet, en jouw info daarom wat summier is.......
    KORSTOM: blijf allen schrijven wat dat is per definitie leuk...........
    daaag allemaal en floor een big kisssss.

  • 27 Juli 2007 - 19:02

    Moessie:

    ik zie wat taalfouten, dat komt omdat de witte wijn zo lekker smaakte.....SORRY

  • 29 Juli 2007 - 13:33

    Aafke:

    hallo floor,
    hardstikke leuk al die verhalen en foto's.Ik vraag me af wat dat groene is wat hierboven in het water drijft. Je toelichting is niet zo uitgebreid! Wel leuke mensen op de foto.En je komt met een klein Ghaneesje terug heb ik begrepen. Ik bedoel dan één die je tegengekomen bent (om misverstanden te voorkomen!)
    Is het strand zo dichtbij dat je er elk weekend naar toe gaat?
    Fijn dat het je goed bevalt.Lees je berichten graag!
    Het is hier nog steeds herfstachtig dus wat dat betreft mis je niets.
    Hoewel die vochtige hitte ook niet altijd even lekker is lijkt me!!
    Je schrijft dat je op kantoor bent als je dit verstuurt maar waar is dat dan.
    Niet waar je woont.
    Groetjes Aafke

  • 02 Augustus 2007 - 16:52

    Ger.:

    Jodelooooo!!!
    Vette teksten man! Haha.. nou met een beetje fantasie kun je er wel wat van breien, maar dat varken dat doet het em!! Is dat je huisdier daar?!
    Ben erg benieuwd naar al je verhalen, dus ga gauw je volgende stukje lezen!
    P.S.: nog steeds geen kamer! Ik word gek!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Onderweg

Recente Reisverslagen:

08 Juli 2009

JA!

19 Juni 2009

Weer naar Afrika

12 Oktober 2007

BA78/BA430

25 September 2007

sportief in Ghana

06 September 2007

warme douche
Floor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 25520

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Onderweg

Landen bezocht: