eerste indruk uit ghana - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Floor Veer - WaarBenJij.nu eerste indruk uit ghana - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Floor Veer - WaarBenJij.nu

eerste indruk uit ghana

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

14 Juni 2007 | Nederland, Wageningen

Beste allemaal,

Even een kort bericht, weinig internet tijd.

Arjan en ik zijn veilig aan gekomen, wel wat vertraging. Mijn tas is echter nog ergens anders. Niemand weet waar. Joepie! Vandaag dus eerste Ghanese string gekocht. Gelukkig regent het nog niet de hele dag dus kan ik tussendoor net wassen. Ik hoop dat die tas nog een keer komt. Tot die tijd wandel ik op slippers maat 46 van Arjan.

Verdere informatie volgt binnenkort. Hopelijk ook foto's!

xx floor (en Arjan)

• 15 Juni 2007 - 19:37

Miranda:

Mooi dat jullie veilig zijn aangekomen!! Hoop dat je je tas inmiddels al hebt:)
    En ben echt benieuwd hoe je t daar hebt!!!

Kusje miranda

• 15 Juni 2007 - 21:46

Dik:

Hoi Floor
    Heb je nu een dossiernummer voor je rugzak die er niet is? Dan kunnen wij ook weer een stapje doen in de richting van je Holaandse stringen