help! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Floor Veer - WaarBenJij.nu help! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Floor Veer - WaarBenJij.nu

help!

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

22 Mei 2007 | Nederland, Wageningen

Hoi allemaal,

Wat een drukte met voorbereiden zeg!

Ik heb nu bijna al mijn injecties en volgende week krijg ik malaria voorlichting.
In Wageningen zit een megagoede en leuke studenten arts. Ik kom er nu elke dag want maandag moest ik me op TBC laten testen, vandaag heb ik 5 vaccinaties gehad, morgen heb ik een medische keuring en donderdag moet ik de TBC test af laten lezen.

Dan ga ik zaterdag orentieren op goede loop schoenen... JA JA ik op berg schoenen! hahaha.

Volgende week moet ik mn ticket boeken en dan kan ik mn visum aan vragen. ik heb namelijk het terug ticket al nodig om het visum te krijgen.

Dan moet ik nog naar de tandarts...

Zondag was mn laatste werkdag; omdat ik maar zo'n korte voorbereidingstijd heb wilde ik wat meer rust en ben ik dus gestopt met werken.

Dat komt wel goed uit want voor school moet er ook nog een hoop gebeuren dus dat kan ik nu doen.

Ik zal nog wel even een berichtje plaatsen als ik een vertrekdatum heb want tot die tijd ga ik liever op het terras hangen dan communiceren via dit medium :)

Groetjes

  • 23 Mei 2007 - 21:25

    Anna:

    Heeee Floor,
    Wat leuk dat je naar Ghana gaat zeg! Ik zit op dit moment voor 6 maanden stage in Ecuador, ook erg geslaagd! En weet alles van de voorbereidingen af haha.
    Ik wens je heel veel plezier toe!!
    Liefs Anna

    ps. www.annainecuador.waarbenjij.nu is mijn site, kun je ook eens een kijkje nemen

  • 27 Mei 2007 - 10:27

    Bart:

    Bespaar je de moeite en ruimte om schoenen te kopen. Daar is het echt te warm voor. Slippers kosten 40 eurocent!! Tot snel dan maar in het zonnige Ghana.
    Groetjes,
    Bart

  • 27 Mei 2007 - 15:32

    Ruud:

    Leuk dat je naar Ghana gaat, ik heb gehoord dat daar de Bokito's vrij rondlopen....kijk uit hoor, groeten van "Ome Ruud"

  • 02 Juni 2007 - 17:52

    Iris:

    Floor, hartstikke gaaf dat je ook op stage gaat.
    Ben benieuwd wat jij gaat beleven. En idd, ik had ook schoenen mee, maar die zijn voor het regenseizoen. De andere dagen wil je die dingen niet aan. Een paar goed zittende gympen is danbeter. Loopschoenen moet je van tevoren inlopen, anders krijg je, zeker met opgezette voeten van de warmte, hele erge blaren.
    Ben benieuwd!!
    x- iris

  • 03 Juni 2007 - 18:00

    Tonny:

    Zo te lezen ben je erg druk met al je voorbereidingen voor het Ghana avontuur. Wanneer wij terug komen vakantie, ( vanaf 4 juni tot 21 juni zijn wij naar Maleisie/Borneo) zit jij al in Ghana. Heel veel succes toegewenst bij dit spannende avontuur. Ik blijf je volgen via deze site.
    Groet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wageningen

Onderweg

Recente Reisverslagen:

08 Juli 2009

JA!

19 Juni 2009

Weer naar Afrika

12 Oktober 2007

BA78/BA430

25 September 2007

sportief in Ghana

06 September 2007

warme douche
Floor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 25530

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Onderweg

Landen bezocht: