Stage gevonden - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Floor Veer - WaarBenJij.nu Stage gevonden - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Floor Veer - WaarBenJij.nu

Stage gevonden

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

14 Mei 2007 | Nederland, Wageningen

Hey allemaal,

Ik heb van het weekend een stage gevonden!! Jeeh! Op deze website kunnen jullie lezen hoe het met mijn voorbereidingen gaat, wat ik precies ga doen en hoe veel zin ik er in heb!
Als ik eenmaal in Ghana zit zal ik jullie natuurlijk ook op de hoogte houden!

Wat ik toe nu toe weet van de stage?
Eigenlijk heel erg weinig. Van het weekend heb ik bericht gehad dat ik welkom ben in Ghana. Samen met een tweede student. Ik dacht meteen aan vriend en huisgenoot Arjan, hij gaat dus mee.

Morgen hebben we een gesprek bij Agro-Eco om de precieze stage opdracht en voorwaarden te bespreken.

Daarna moet ik de stage laten goedkeuren door school en moet ik een berg vaccinaties halen omdat ik natuurlijk wel gezond wil blijven en gezond terug wil komen. Dan mag ik shoppen jeeeeeh! Want ik moet natuurlijk stevige schoenen en ander degelijk materiaal voor in de jungle ;)

Ik heb er ontzettend veel zin in!!

Groetjes floor

  • 16 Mei 2007 - 08:54

    Inge:

    Hee Floor!

    Gefeliciteerd met je stage! Echt gaaf!
    Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen en zal je dan ook volgen op deze site.
    Heel veel succes alvast en ik spreek je voor vertrek nog wel neem ik aan.

    Liefs van Inge

  • 18 Mei 2007 - 13:31

    Mie:

    Flooortje!! wat fijn dat het allemaal gelukt is met je stage. Jeetje nog maar een paar weekjes en dan ga je al.....Trouwens leuk idee om een site op te zetten. Kunnen wij lekker alles volgen wat jij daar allemaal aan het uitspoken bent. Ik zie je hopelijk snel en dan gaan we het er nog eens uitgebreid over hebben! met een glaasje Josee natuurlijk :D
    Dag lieverd!!
    xxxxxx

  • 21 Mei 2007 - 19:35

    Tonny:

    Dag Floor
    Via Florida ben ik al op de hoogte gebracht van je stage. Leuk dat we je op deze site kunnen volgen. Wel fijn dat je niet helemaal alleen op avontuur gaat
    Veel succes en een fijne tijd toegewenst
    Groet.

  • 24 Mei 2007 - 20:36

    Je Moessie:

    Kun je nog zitten met al die prikken in de billen ??? Ik vind dit helemaal geweldig. Ik wil ook nog even zeggen, dat het hartstikke goed vind van je. Gaat arjan mee? lees dat wel in de mail van 14 mei, maar ik dacht dat er nog twijfel was? Ik ben wel blij voor jou en mij als ie meegaat.
    Gister hebben paps en mams heel spontaan bij de drie vrieden gegeten. Enigsins aangeschoten zijn we naar huis gefietst. Papa kon me niet meer bijhouden. En hij gaat 240 km fietsen!!!
    Dikke kus Mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wageningen

Onderweg

Recente Reisverslagen:

08 Juli 2009

JA!

19 Juni 2009

Weer naar Afrika

12 Oktober 2007

BA78/BA430

25 September 2007

sportief in Ghana

06 September 2007

warme douche
Floor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 25520

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Onderweg

Landen bezocht: